1. Bestellen

1.1 Moet ik een account aanmaken?

Nee dat hoeft niet. Je kan ook als gast je bestelling plaatsen.

Het voordeel van het aanmaken van een account is dat je voortaan niet meer alle gegevens hoeft in te vullen. Je kan eerst shoppen en dan een account aanmaken.

1.2 Hoe maak ik een account aan?

Klik op  “Login/Register” en dan op ‘Create An Account’ en vul dan je gegevens in.

1.3 Hoe plaats ik een bestelling?

Voeg je items toe aan je winkelwagen. Als je klaar bent met shoppen ga je naar je winkelwagen rechts bovenaan in het scherm. Bij het uitchecken goed controleren of de gegevens correct zijn ingevuld. Als je gegevens kloppen kan je doorgaan naar betalen.

1.4 Je hebt de verkeerde gegevens ingevuld, kan je bestelling annuleren?

Stuur een e-mail naar info@sibin.nl met je ordernummer en vraag. Als je bestelling nog niet aan de postbezorger mee is gegeven dan kunnen wij kijken wat we kunnen doen. Is je pakketje al meegenomen dan kunnen wij deze zending helaas niet meer tegenhouden.  Als het pakketje retour komt kunnen wij het adres wijzigen en op nieuw naar je toe sturen.

1.8 Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?

Na het succesvol afronden van de betaling ontvang je een orderbevestiging in je mailbox. Check ook je spam/ongewenste emails. Soms kan de bevestiging ook daar in belanden.

2. VERZENDEN & ONTVANGEN

2.1 WANNEER WORDT MIJN PAKKET VERZONDEN?

Alle orders op maandag tot en met vrijdag worden de volgende dag verzonden. Bestellingen op zaterdag en zondag worden maandag verstuurd.

2.2 Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons distributiecentrum ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track & trace code van jouw bestelling. Zodra je bestelling is meegegaan met de postbezorger kun je hem volgen.

2.3 Wat zijn de verzendkosten?

Alle pakketjes worden verstuurd met TNT POST en de kosten bedragen 6,95 euro.

2.4 Er is iets mis met de bestelling, wat nu?

Als het ontvangen product niet voldoet aan de omschrijving op de website of komt het pakketje helemaal niet aan? Meld ons dat dan direct. Dat kan door een email te sturen naar: Info@sibin.nl

2.5 Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat je een verkeerde item hebt ontvangen. Mail gelijk naar info@sibin.nl dan lossen we dit samen op.

3. RETOURNEREN

3.1 HOE RETOURNEER/RUIL IK MIJN ITEM?

AANMELDEN
Stuur een e-mail naar INFO@SIBIN.NL Vermeld hierin je ordernummer, de producten die terugkomen en de reden van retour. Wil je een product ruilen voor een andere maat? Stuur dit dan ook in je retouraanmelding. Wij zullen het product voor je reserveren mits er voorraad is en bij ontvangst van retour opnieuw toesturen.

2.   OPSTUREN
Stuur de item(s) binnen 14 dagen na ontvangst in originele verpakking  retour naar:

SIBIN
Van woustraat 52H
1073 LM
Amsterdam

3.  CREDITEREN
Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen zorgen wij dat je binnen 14 werkdagen het geld terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.
Wat zijn de voorwaarden?

Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangt retour te zijn gemeld.

Het artikelen moet in originele staat en/of verpakking inclusief tag verkeren

De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt

Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour