1. Bestellen

1.1 Moet ik een account aanmaken?

Nee dat hoeft niet. Je kan ook als gast je bestelling plaatsen.

Het voordeel van het aanmaken van een account is dat je voortaan niet meer alle gegevens hoeft in te vullen. Je kan eerst shoppen en dan een account aanmaken.

1.2 Hoe maak ik een account aan?

Klik op  “Login/Register” en dan op ‘Create An Account’ en vul dan je gegevens in.

1.3 Hoe plaats ik een bestelling?

Voeg je items toe aan je winkelwagen. Als je klaar bent met shoppen ga je naar je winkelwagen rechts bovenaan in het scherm. Bij het uitchecken goed controleren of de gegevens correct zijn ingevuld. Als je gegevens kloppen kan je doorgaan naar betalen.

1.4 Je hebt de verkeerde gegevens ingevuld, kan je bestelling annuleren?

Stuur een e-mail naar info@sibin.nl met je ordernummer en vraag. Als je bestelling nog niet aan de postbezorger mee is gegeven dan kunnen wij kijken wat we kunnen doen. Is je pakketje al meegenomen dan kunnen wij deze zending helaas niet meer tegenhouden.  Als het pakketje retour komt kunnen wij het adres wijzigen en op nieuw naar je toe sturen.

1.8 Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?

Na het succesvol afronden van de betaling ontvang je een orderbevestiging in je mailbox. Check ook je spam/ongewenste emails. Soms kan de bevestiging ook daar in belanden.

2. VERZENDEN & ONTVANGEN

2.1 WANNEER WORDT MIJN PAKKET VERZONDEN?

Alle orders op maandag tot en met vrijdag worden de volgende dag verzonden. Bestellingen op zaterdag en zondag worden maandag verstuurd.

2.2 Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons distributiecentrum ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track & trace code van jouw bestelling. Zodra je bestelling is meegegaan met de postbezorger kun je hem volgen.

2.3 Wat zijn de verzendkosten?

Alle pakketjes worden verstuurd met TNT POST en de kosten bedragen 6,95 euro.

2.4 Er is iets mis met de bestelling, wat nu?

Als het ontvangen product niet voldoet aan de omschrijving op de website of komt het pakketje helemaal niet aan? Meld ons dat dan direct. Dat kan door een email te sturen naar: Info@sibin.nl

2.5 Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat je een verkeerde item hebt ontvangen. Mail gelijk naar info@sibin.nl dan lossen we dit samen op.

3. RETOURNEREN

3.1 HOE RETOURNEER/RUIL IK MIJN ITEM?

Artikelen kunnen niet meer geruild of geretourneerd worden wegens sluiting van de winkel.